jueves, octubre 22, 2009

Rosa temprana

Carretera abaxu va
y en Santu Domingo entré
y por Pedru Crespo Calvo
carpinteru entrugué
y dixome una siñora
qué Pedru pregunta usted
pel d'arriba pel d'abaxu,
pel que ye del arrabal
hai tres Pedros Crespos Calvos
carpinteros nel llugar
y otros Pedros Crespos Calvos
que nun quieren trabayar.
Cuando más fondu ta'l pozu
más aclariá sal-y l'agua.
Cuanto más falo contigo
más me presten tos pallabres.

¡Ai, que me muero d'amor!
¡Qué me voi a morir!
Que me muero d'amor          
per una rosa temprana.

Aún recuerdo'l pañuelín
de la cinta moradina.
Aquel que tanto mordíes
cuando te poníes bravía.

¡Ai, que me muero d'amor!
¡Qué me voi a morir!
Que me muero d'amor          
per una rosa temprana.

Una viudina lloraba
la muerte del so marido
y enel bolsillo llevaba
la carta del so querido.

¡Ai, que me muero d'amor!
¡Qué me voi a morir!
Que me muero d'amor          
per una rosa temprana.

Como la ñeve nel polo
y el sol nel ecuador
brillen tos güeyos, morena
cuando tamos los dos solos.


1 comentario:

LARA dijo...

SOY DE VERDICIU
Soy de Verdiciu,
nací a la vera
del Cabu Peñe´,
xunto la mar;
nun hai tocinos
na mio panera
pero hai gabitos
au los colgar.

Despierto al riscar el alba,
tiro un blincu del xergón
y voi a coyer les berces
pa char con fabes
y con llacón.

Si una dos veces o tres
baxo a la villa al mecau,
todos me miren de llau
y dicen:neña que guapa yes!

Tengu un mozacu
que me cortexa
y que me plizca,
faime rabiar,
y al verme berra
como una oveya
porque conmigu
se quier casar.

El diz que de molineru
gana todo cuanto quier
y que si nun ye primeru
seré en xeneru
la so muyer.