jueves, octubre 22, 2009

Pastor que estás en el monte

Pastor que tas nel monte,
pastor,
y duermes ente la fueya:
si te casares conmigo
pastor,
durmieras en buena cama.
¡Y anda y anda!

Soi nacíu na cabaña,
sí, sí
y pastora foi mio madre;
morrería yo nel llanu,
sí, sí
que me faltaría l'aire.
¡Y anda y anda!

-Pastor que tas nel monte
descalzu triando breñes:
si te casares conmigo,
pastor,
calzaríes bones madreñes.
¡Y anda y anda!

-Salto y brinco pel monte
sí, sí
descalzu y triando espinos
meyor qu'en esos llugares
sí, sí
con madreñes y escarpinos.
¡Y anda y anda!

-Pastor que tas nel monte
comiendo pan de centenu:
si te casares conmigo
xintaresres del trigu bono.

-Xintando pan de centeno
sí, sí
descalzu y durmiendo en fueya,
tengo yo nestes altures
sí, sí
la tranquilidá del alma.
¡Y anda y anda!


-Yo xubiré a la montaña
y pastora me faré;
dormiré na to cabaña
y el rebañu cudiaré.
¡Y anda y anda!

No hay comentarios: